My Photo
Name:
Location: 71350, Kota ,Rembau, Negri Sembilan, Malaysia

Kata Allahyarham SN Usman Awang,seseorang hanya layak di gelar penulis setelah berani menyatakan sikap. Saya, hanyalah seorang penulis kerdil yang cuba-cuba hendak mengikuti jejaknya para sahabat, belum tentu tahu dapat atau tidak. Seorang anak yang cuba-cuba hendak membahagiakan ibunya namun belum pasti sama ada mampu atau tidak. Seorang pendosa yang cuba mencari jalan kembali bertemu tuhan dan berharap-harap agar ada belas Allah mengampunkan dirinya yang banyak berbuat khilaf dan dosa.

Thursday, November 23, 2006

Ya, Armie Zafran itu saya

Saya fikir sahabat saya itu mungkin agak terkejut. Jawapannya memang saya yang menulis buku itu. Blog-blog saya kali ini, adalah blog-blog yang memberi jawapan sahaja nampaknya. Walau pun begitu saya ucapkan terimakasih, kepada yang menunggu-nunggu buku saya insyallah, saya akan hadir lagi dengan sebuah buku yang bertajuk "Perang Skirt dan Kebaya," insyaallah masih di terbit oleh PTS One. Sabar ya.. Berikut ini adalah Sinopsis yang di sediakan oleh Pemberita Berita Harian Kak Shaidah Shafie ( aka Kak Shasha)

6 Comments:

Blogger Puan Ainon Mohd. said...

Mana dia kenalan saudara yang dulu mengutuk TEGAR dengan begitu teruk sekali? Tolong maklumkan kepada beliau saya sanggup terbitkan karyanya (kalau dia ada karya) jika karyanya ditulis menggunakan teknik surah Yusuf.

4:13 PM  
Blogger Faisal Nordin said...

terima kasih simpan dan upload ulasan ni saudara panahun!

4:28 PM  
Blogger riz said...

hoyeh! tahniah saudara Panahun! Semoga dengan penghasilan buku-buku ini dapat membawa saudara menuju ke puncak kejayaan! =D

7:00 PM  
Blogger Unknown said...

Panah, aku rasa member yang kutuk Tegar tu sebenarnya nak puji kau, tapi dia malu-malu tupai. Dan caranya memuji tu adalah cara seekor tupai. Pada hakikatnya yang dikutuk tu adalah aku dan bukan kau. Tapi kau pulak yang kena serpihan kerikilnya. Sian kau. Muahahahaaa...

Tapi aku nasihatkan kau supaya improve la sket kau punya tanda bacaan tu. Ejaan pun sama gak. ko dah banyak tulis bro. Takkan tak improve langsung benda-benda tu sume. Sian le kat editor kau tu. Jangan mara bro. Nasihat dari penasihat mesti didengar.

4:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

cik/pn ainin, komen editor-penulis elok korang simpan antara korang la, umpama cite dalam dapur nak pi hebah ke ruang makan kafe pula. kalo sedap dan elok tak apalah, kalo ada lipas dalam sup camana? nak hebahkan jugakkah? kita semua dewasa tak perlu ajar lebih-lebih sangat...

3:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

mencari badut yang hilang entah kemana!

9:48 AM  

Post a Comment

<< Home