My Photo
Name:
Location: 71350, Kota ,Rembau, Negri Sembilan, Malaysia

Kata Allahyarham SN Usman Awang,seseorang hanya layak di gelar penulis setelah berani menyatakan sikap. Saya, hanyalah seorang penulis kerdil yang cuba-cuba hendak mengikuti jejaknya para sahabat, belum tentu tahu dapat atau tidak. Seorang anak yang cuba-cuba hendak membahagiakan ibunya namun belum pasti sama ada mampu atau tidak. Seorang pendosa yang cuba mencari jalan kembali bertemu tuhan dan berharap-harap agar ada belas Allah mengampunkan dirinya yang banyak berbuat khilaf dan dosa.

Wednesday, November 22, 2006

Buat Sahabat yang prihatin.


Saya ingin mengucapkan terimakasih kepada sahabat yang prihatin itu. Saya akui saya masih baru dan insyallah saya akan membaiki kesilapan-kesilapan saya. Berkenaan buku akan datang dan tajuk 'kubiarkan bulan bicara semahunya itu' ya, saya fikir tajuk itu memang agak panjang. Lalu semalam, saya fikir, barangkali saya akan mengantikan tajuknya dengan tajuk baru, 'Bulan masih perawan', tapi tajuk itu masih tentatif. Ya, buku TEGAR itu memang buku saya dan buku itu memang pernah keluar di dalam akhbar, tetapi bukan akhbar UTUSAN, sebaliknya akhbar Berita Harian.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home