My Photo
Name:
Location: 71350, Kota ,Rembau, Negri Sembilan, Malaysia

Kata Allahyarham SN Usman Awang,seseorang hanya layak di gelar penulis setelah berani menyatakan sikap. Saya, hanyalah seorang penulis kerdil yang cuba-cuba hendak mengikuti jejaknya para sahabat, belum tentu tahu dapat atau tidak. Seorang anak yang cuba-cuba hendak membahagiakan ibunya namun belum pasti sama ada mampu atau tidak. Seorang pendosa yang cuba mencari jalan kembali bertemu tuhan dan berharap-harap agar ada belas Allah mengampunkan dirinya yang banyak berbuat khilaf dan dosa.

Tuesday, December 11, 2007

Syabas!, pelukis menjadi penulis, akhirnya

Saya ingin mengucapkan syabas buat teman seperjuangan, pelukis sealiran fikir dan juga sahabat baik saya yang bernama Mohd Faisal Nordin kerana telah berjaya menghasilkan karya dalam bentuk saifai yang bertajuk 'ROBOTAN' , bakal diterbitkan oleh PTS One.

1 Comments:

Blogger Faisal Nordin said...

Terima Kasih En. Panah.
Buku ni aku harapkan dapat terbit di kala Pesta Buku '08 menjelang.

Sahabat Kole Kacang 3 dalam proses pensil, banyak kajian balik sebab aku rasa sayang kalau tak beri sesuatu yang segar untuk yang ke-3 ni.

11:48 PM  

Post a Comment

<< Home